středa 11. srpna 2010

Nový - NE ÚPLNĚ CHTĚNÝ - začátek

Vzhledem k tomu, že můj předchozí blog na adrese temno.wz.cz byl v posledních měsících na můj vkus až příliš často nedostupný, rozhodl jsem se, že není zbytí a že musím přejít jinam. Inu, když jsem se v mladí rozhodoval, co budu dělat, Blogger pro mě byla jasná volba. ^__^

Dobře, takhle růžové to nebylo. O přechodu jsem přemýšlel i dříve (vlastně ještě než jsem začal na WebZdarma.cz), ale zvyk je zvyk, jeden redakční systém jsem znal a rozhraní Blogspotu mi nechtělo vůbec přirůst k srdci - což zatím stále trvá. Asi je to hlavně tím, že úprava designu je taková - vlastně spíš není. Všechno je tu jinak. No prostě se uvidí. Každopádně velkým plusem je fakt, že jsem se zatím nesetkal s tím, že bych se na cizí blog od Blogspotu/Bloggera nedostal.

No a tak jsem tu. Staré články nechám na staré stránce, protože některé u sebe mají komentáře, a ty bych si sem převést nemohl. Plus, přiznejme si to, krom toho jak rozdělat ovoce a připravit senchu na stránce stejně nic zajímavého nebylo. A když vezmu v potaz fakt, že brzy budu psát o nové senche a dalším ovoci, nikdo rozdíl nepozná. ^__^

No nic, tak asi dost keců. Design je jaký je. Připomíná starý, přesto je trochu jiný. Velkým dílem je to zásluha neohebnosti nastavení s jakou jsem se tu setkal. Snad se ta z nouze cnost bude líbit.  

5 komentářů:

Bildo řekl(a)...

Tak a ted casto psat. :) At se tu trosku nakupi "ctivo".

PepiCzech řekl(a)...

Jop, jak píše Bildo. Jinak... mně se tenhle design líbí víc než ten původní (díky těm absentujícícm linkám s ornamenty).

... a podobu vychytáš za chodu :) to se poddá.

Unknown řekl(a)...

Neohebnost? Vzdyt jdou zde udelat doknale sablony. :) jinak jak pisi kluci psat :-P at mame co cist :)

Likandro řekl(a)...

Pepi: Díky :)

MoDDO: Na vytvoření dokonalé šablony tomu musíš už nějak rozumnět :) Což tady třeba nerozumím. Takže představa, že bych si datum článku dal až pod nadpis je pro mě naprosto nedostupnou vizí.
Jinak se to dá jakžtakž ostylovat, když se v tom člověk už trochu zorientuje, ale to taky jen z části, další zásahy jsou o tom, že už víš co a jak, a to já nevím, takže se prostě hold asi spokojím s tím, že to zvládnu takhle a že se mi podařilo původní šablonu změnit vcelku k nepoznání. : ))

Jinak k tomu psaní: Myslím, že psát a psát je k ničemu. "Kravin" bych tu vymyslel spousta, ale ve výsledku by to bylo takové o ničem - jako třeba recenze na Inception, nedotažený nápad na hru, nějaké nepovedené hotové obrázky... článek o nové senche co jsem si koupil... něco o mangu... nebo prostě jenom něco o tom jak jsem slavil narozeniny... takové věci které nestojí za psaní :)

Firejs řekl(a)...

Taky tě vítám na blogspotu ;)