středa 10. listopadu 2010

Ráno v mlze

Spíš náhodou jsem ráno zjistil, že venku je jakžtakž hustá mlha, a ačkoliv fotografování rozumím zhruba stejně jako neukončenému 2. dílu trilogie 130 od Nikkarina, rozhodl jsem se vyjít ven a něco si vyfotit, a to se podržte, jsem takový magor, že i natočit. : )) Není to žádná sláva, ale mlhu po ránu mám prostě rád a dalo by se říct, že je to jediné "počasí," kdy si skutečně nenechám ujít procházku.


Původně jsem fotil racka, který uletěl,
proto je horizont tak nízko.


Není tam toho moc vidět, ale právě proto se mi to líbí. 

Najednou se zvedli ze zábradlí,
tak jsem udělal cvak, cvak, cvak. 


1 komentářů:

Firejs řekl(a)...

Líbí se mi ta první, ta má něco do sebe... a docela si ji dovedu představit jako wallpaper.. samozřejmě ve větším rozlišení ;)