neděle 25. prosince 2011

(ne)Mám rád "soutěže"

Tak se objevila ne-soutěž Indie Warm Up, a byť nemám moc času, rozhodl jsem se, že přeci jen po docela dlouhé době musím oprášit "soutěživého ducha" a něco prubnout. Tohle se zdá jako výborná příležitost, ačkoliv asi neodevzdám nic vyloženě skvostného, myslím, že by mě mrzelo se nezúčastnit.
Na hru jsem více méně sám - tj. hudebníka snad seženu - a vyhradil jsem si na to celkem 3 dny, za které chci zvládnout většinu důležitých věcí. Zbytek budu asi dělat nějak po večerech postupně, nemělo by to být pak už zas až tak náročné.
Takže: Hra bude spíš malá, všechno se podřizuje času, který na ní je, trochu pohádková, spíš výpravná s nějakým tím klikáním (vlastně ho bude hodně)... O klukovi, který se snaží zjistit "kdo je", což je tradiční rituál v určitém věku v rámci jeho kmene... A jinak ano, příběh začne větou "Píše se rok 2048," což v rámci fiktivního světa sice něco znamená, ale rozhodně méně, než kdybych to zasadil sem...

A na závěr trocha grafiky - ne, že by tam toho bylo moc ke koukání, ale asi bude lepší když to trochu ožije...

4 komentářů:

Michal Škoula řekl(a)...

To se mi ovšem líbí! Držím palce! :)

Likandro řekl(a)...

Díky za komentář i za palce! Jsem rád, že se to líbí. Snad hra úplně nezklame. Když tak na to koukám, bude se to asi hrát jen chviličku (odhaduji 15 - 30 minut), ale snad to nebude vadit. Zase si říkám, že nemá smysl to zbytečně natahovat, byť by se samozřejmě dalo.

phob řekl(a)...

jsem zvedav, skoda, ze is nezahraju :)

Likandro řekl(a)...

Phob: Možná to pak převedeme i pro Mac a iOS, tak si třeba zahraješ. Každopádně, sám jsem zvědavý, jak to nakonec dopadne, protože pořád nejde odhadnout, jestli to bude zábavné a čas se krátí.