pondělí 15. dubna 2013

Půlnoční obrázek

Včera jsem se po dlouhé době dostal k pixelartu. Konkrétně šlo o obrázek do každotýdenní "soutěže" na Pixeljointu. Tentokrát bylo úkolem vytvořit mockup neexistující Star Wars hry pomocí určené palety. Měl jsem na to asi dvě a půl hodiny před půlnocí, takže jsem to nestihl. Je to tudíž nedokončené. Spíš náčrt. Je to škoda, myslím, že ještě tak dvě až tři hodiny a mohlo to stát vyloženě za to. Dokončovat to nebudu. Každopádně to byla zábava. :) Jen si na takové ponocování nesmím moc zvykat. :D

Nejpodstatnější je ale asi říct, že jsem pořád naživu, i když tu toho moc nepublikuji. :D Víceméně mě teď čeká spousta práce do školy, takže toho tady moc nepřibude - asi zas hodím všechny neškolní věci za hlavu, takže nebude co ukazovat, jakkoliv toho mám hromadu rozdělaného. Snad o prázdninách. :)  

A na závěr ten zmiňovaný obrázek: 

3 komentářů:

Firejs řekl(a)...

Jako nějaká klasická pointandclick adventura by to mohlo fungovat ;)

phob řekl(a)...

hehe, skoda ze nedodelano, delas neco jineho krom te skoly ? probuh, se uucis k smrti… mel bys nekdy konecne vypadnout chlape…

Likandro řekl(a)...

Firejs: Jo, jo, byla by to klasická adventura. :)

Phob: Ale jo, dělám a dělal jsem. Pořád kreslím, dělám hry, vídám známé. Občas výstavy, divadlo, kino. Pobyt mimo Prahu v jiném prostředí. Občas peču. :D Začal jsem po letech zase hrát na housle, to je úplně skvělá věc! Teda až na sousedy. :D Už mi tam chybí jen nějaká pravidelná pohybová aktivita - když pominu chození po venku. Spíš mi teď nejde dělat všechno dohromady - přehazovat myšlenky z jednoho na druhé atp.