sobota 14. června 2014

Ranní čmárání

Na Krevetě probírá Darkmaster svůj nový projekt Stromoví lidé 2. Zabývá se tam i grafikou hry, ale neví si s tím rady. Během snídaně jsem upravil jeho práci, abych mu naznačil, jak by to mohl vylepšit, protože ze slovního popisu to nebylo dostatečně názorné.




Pořád to není žádný zázrak, ale jednotlivé prvky už jsou snad alespoň trochu čitelné.

3 komentářů:

Firejs řekl(a)...

Tvoje varianta zabarvení je samozřejmě mnohem lepší... Jsem zvědav, jak si Darkmaster přebere.

Unknown řekl(a)...

Vždyť se na to nedá dívat. Nemyslim že je třeba produkovat, a hlavně potom prezentovat takovou ohyzdnost, která je špatná v každým směru... ani pod zástěrou omluvy "byla to rychlovka". Projíždím tvůj blog a tvůj krychlovitej styl se mi líbí, ale toto ho dost shazuje ))

Likandro řekl(a)...

Vojto, teď mě nechápej špatně, ale cílem úpravy bylo ukázat negrafikovi, že se to dá upravit poměrně snadno do přehlednější a koukatelnější podoby a že jde pouze o naznačení směru, jakým to dál upravovat, takže nejde o podobu, u které by to mělo končit. Cílem tedy nebylo vyplodit mockup na prodejní titul. :-D Čili mě to neshazuje, maximálně to ukazuje, že nejde o portfolio (jsme na blogu, který ukazuje, co tak jeho autor různě dělá) a že se starám taky o jiné lidi.
Každopádně jsem rád, že se ti jiné práce líbí.