středa 11. května 2011

Jeden unavený den...

Tak a je to tu. Zas jeden den, kdy jsem nic moc neudělal. Došel do školy. Užil Aristotela a kousek jeho spisu O vyjadřování (logika). Napsal test, výsledky až za dlouho, tak snad to bude. Přišel domů a tady unavený lehnul a spal v domnění, že po odpočinku bude lépe. Nebylo. Zkoušel jsem Platóna. Nešlo to, tak jsem chvíli seděl, už bylo dost pozdě a ve dvou hodinách si něco črtnul. Něco úplně mimo to co bych kreslit měl, ale ať se na mě nikdo nezlobí, u toho co člověk má si hovno odpočine, že to tak musím říct, ba naopak. Hold jsem taky jenom člověk.
V hlavě je vize krátké hopsačky  (cca 1 minuta 36 vteřin +- nějaký drobný, kvůli písničce, kterou bych tam asi šoupnul a která mi vůbec figurku vlastně nadiktovala: http://www.jamendo.com/en/track/586 ), tak třeba takhle po večerech, až to na mě, ta beznaděj, zase přijde...
Teď jak na to koukám, tak mám blbě napojené rameno k tělu, to časem nějak opravím. Asi tam toho bude víc? Pozadí spíš ilustrační.

2 komentářů:

phob řekl(a)...

liku, myslis, ze ma u techdle kartoon veci, smysl resit blbe napojene rameno ? :) Ty bys potreboval uplne jiny odp[ocinek, nez spanek, nekam do prirody vypadnout minimalne na vikend... ale vy meststi lide se toho bojite jak cert krize... vzdyt mam skolu, vzdyt mam praci... musim sedet u kompu... musim se ucit... ale ver mi, ze nic neprocisti hlavu tak, jako na tohle vse na den dva totalne vypnout... pak prijedes plny energie a zazitku... a hlavne, udelas dalsi den mnohonasobne vice... porad mi to nikdo neveri... jen jeden clovek se zatim presvedcil, ze tomu tak vazne je...
jinak, barevnost skreenku je fajn, ale neboj se si to skicnout... obrysy, tam poladit co nesedi, a pak teprve plochy...
jinak spis nez rameno, bych resil zatylek, nebot jej ma mega velky... :)

Likandro řekl(a)...

Kam zmizel komentář?
Každopádně za něj moc děkuji, ačkoliv už tu není. Vlastně musím se vším souhlasit, ideál by byl vypadnout někam mimo Prahu. Vypnout. A dělat něco jiného.
Jinak figurce hlavu časem ještě počastuju...