čtvrtek 23. června 2011

Ještě neumřel...

... takhle se mě snaží kočička den co den svést od učení. Lehne si / sedne si na texty - většinou přímo na ty, které zrovna čtu - a nechce odejít ...
... v noci mě nechce nechat spát ...
... příšera ...
... myslí na to, abych se měl dobře, to je jasný ...

... jinak je to docela bída ...

2 komentářů:

parekvrohlikkju řekl(a)...

Jj, kočky prudí intenzívně x). Uklízím byt z jedné strany a oni to z druhé strany úspěšně všechno stornují :D Když jsem nejvíc soustředěný vyskočí si kocour na klín a tak intenzívně mi mazlí obličej, že se musím zvednout, a jít si vyčesat kočičí chlupy ze strniště... Jsou to miláčci x)

Firejs řekl(a)...

Podobné zkušenosti mám taky, ale když se chce člověk mazlit tak utíkají... A lehnout si na právě čtený časopis.. to je docela klasika ;)