sobota 3. září 2011

Získal jsem zlatý trojúhelník, jsem skvělý a úžasný...

... ale jinak to jde tak trochu od desíti k pěti ...
... únava ...
... podezřele pomalé tempo i přes vytrvalost ...
... hodně moc čokolády ...

Ale tak, zvládnu to ne? :)

... ale tak ne... vlastně nesmím být úplně pesimista ... získal jsem "golden trigon" asi na dvacátý pokus, ale získal ... úpravy ve Frozenu probíhají zdárně ... jakž takž jsem se naučil na kolečkových bruslích (dneska mě bolí i otáčení hlavy) ... velké milka čokošky jsou ve slevě jen za 40 kč ... a to vše během dopolední a pozdních večerů ...
... a historie jde sice pomalu, ale za to se zapamatováním ...

Prostě není problém. Chce to jen nebrat za hrůzný kalendářní konec. Nesoustředit se na čísla.

... no a málem bych zapomněl, že v hlavě se pomalu dotváří detaily k další (delší dobu vymýšlené) hře, pracovně k Pirátce ... a stejně tak zraje vůle nenechat si do toho game designově a vizuálně kecat ...

3 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Gratuluji k trojúhelníku! Oprášil jsem po dlouhé době Fallouta 1 a jsem též unešen! Moje druhé povolání je průvodce karavan a v batohu mám laserové odstřelovačky které se v Hubu prodávají za 10 tisíc x)

Mě přijde že to vždycky je tak, že něco jde a něco nejde. A ani to není moc osobní chyba, spíš na to je nebo není vhodná doba... Chvíli to nechat a to co nešlo jde najednou samo; stačí si jenom přát…
Ikkju

parekvrohlikkju řekl(a)...

A ano! Jsi úžasný, o tom není pochyb x) http://www.youtube.com/watch?v=Cbk980jV7Ao

Likandro řekl(a)...

Díky moc Ikkju : )) Zvedlo náladu. Jsem teď z té školy dost na prášky... sice v zásadě nejde o nic než o nějaký vlastní pocit možného neúspěchu, který ale nevede zatím nutně k vyhazovu, ale stejně jsem docela na prášky.
Možná si ještě nějak přehodím zkoušku do dalšího semestru a splním, to co bych kvůli historii nesplnil... a třeba to nějak půjde...