sobota 18. února 2012

"Na rozkreslení"

Moc se mi líbí hry od Puppy Games a říkal jsem si, že by bylo fajn zkusit si načmárat něco takového a v zásadě vzdát hold pěkným hrám a dobrému studiu. Moje verze určitě není tak skvělá a z části asi dost kopíruje, když se na to teď tak dívám, což rozhodně nebyl úmysl. O vložení do hry se pak postará Raiper, který mě o grafiku k nějaké scrollovací střílečce požádal - ostatně proto jsem volil něco jednoduššího, protože na cokoliv náročnějšího už by skutečně nebyl čas. No a po téhle krátké jednovečerové vsuvce hurá na Hvězdu a Cubesis. 


7 komentářů:

phob řekl(a)...

hezky pekne, ikdyz jejich hry to maji trosicku jinak, ale taky dobry :)

Bildo řekl(a)...

Pekne, skoda, ze uz to ma raiper :)

Likandro řekl(a)...

Díky za komenty.

Phob: Jj, myslím, že tam pak dál pracují s tím "pixelovým" zvětšeným základem a dál ho opracovávají jakoby menšími pixely, to jsem nedělal. A vůbec je tam ještě víc odlišností, ale jsem rád, že se to líbí.

Bildo: Tak někdy napiš, že potřebuješ něco malého, a nebo to hoď do "nabídka/poptávka spolupráce". Raiper to nezískal jinak.
Já spíš pořád nechápu, že je tak málo lidí, co by něco dělali a věnovali se grafice do her víc... Já když takhle dělám něco "mimo," tak to jsou malé věci, člověk si na tom něco vyzkouší, něco se třeba naučí. Baví ho to, protože to je tak na 3 dny práce. To by mohl dělat i naprosto začínající grafik a dát tomu třeba víc času a píle. Přijmout kritiku. Nevím. Vždycky mi to přijde divný, že se nikdo k projektům nehlásí.

Anonymní řekl(a)...

Perfektní, moc se mi tenhle styl líbí. Myslím, že i přes tu inspiraci u Puppy games je to docela osobité. Těším se, až zahraju výslednou hru...

parekvrohlikkju řekl(a)...

Puppy games jsou Titan attacks? Ta hra je výborná, jak herně, tak graficky. Ikdyž je fakt, že udělat malé ikonky aby bylo aspoň rámcově poznat co obsahují za technologii je mazec! Btw to by byla dobrá soutěž x)

Likandro řekl(a)...

Puppy games jsou Titan attack a Revenge of the titans.
Tak malé ikonky asi nebudou třeba. Naštěstí.
Jako soutěž by to mohlo být zajímavé. Něco jako "nakreslete technologický strom s těmito technologiemi". Kdyby se pak hodnocení udělalo podle toho, nakolik se lidé trefí s odhadem do toho, co to je, osvěžilo by to i praxi vyhodnocování.

parekvrohlikkju řekl(a)...

Já pařím vlastně Revenge of the titans, jsem sklerotik :x