úterý 6. března 2012

Čmárání na úterní odpoledne.

Bildo mě prosil o grafiku ke hře Asteroids, tak jsem se na to podíval (ne že by to bylo komplet). Je to zas taková minimalistická rychlovka. 

Hra bude ve výsledku ještě podstatně jiná než původní Asteroids, neodpustil jsem si změny, tak snad se to povede. A celé to poběží v HTML5. 

4 komentářů:

Firejs řekl(a)...

Opravdu příjemné na pohled.. určitě pak zahraju ;)

Jen ten font mi moc nesedí. Možno bych zkusil něco "čistějšího", aby to více zaniklo, jestli tam nebude nějaká životně důležitá informace.

Likandro řekl(a)...

Font je třeba poladit, teď jsem to tam hodil spíš na zkoušku. Ono se to má tak, že tam asi žádný text nebude. Pak jen v menu.

Ve hře budeš buď mrtvej a nebo ti bude jasné, jakou velikost rakety máš (jen blbec by se nedopočítal kostiček, ze kterých je raketa složená)

Ale celkově se ve fontu moc neorientuju a dělá mi často problém vybrat něco vhodného. Budu muset asi někde něco nastudovat, abych měl alespoň nějaké vodítko.

phob řekl(a)...

tebe nejak ty pixely chytily :).
pozadi bych ale zvolil nejake zivejsi, nez jen jednolitou barvu... a spis bych mozna volil tmavsi :).
ale jinak fajne :)

Likandro řekl(a)...

Maličko chytily. Tady jsem se chtěl zkrátka vyhnout vesmíru a logika zvětšování rakety součástkou mi sedla k dřevěným kostičkám.

S pozadí zatím právě nevím co přesně dělat, ale snad mě něco napadne.

Díky za koment.