středa 18. listopadu 2015

Nepřednáška na GDS 2015

Když letošní GDS (Game Developers Session; Setkání herních vývojářů) začalo sbírat příspěvky, říkal jsem si, že bych tam mohl vystoupit s něčím o vztahu filosofie, narativity a herního designu. A protože v tom je jedna z možných odpovědí na otázku po sloučení hratelnosti a vypravování, přišlo mi to pro všechny obohacující a celkově dost zajímavé téma. Asi jsem se nemýlil, ale je pravda, že by mi to nikdo nežral tolik, jako když s něčím podobným (kolize mezi vyprávěním a herním designem s otázkou, zda lze vztah zlepšit) vystoupí Josué Monchan, spoluautor různých úspěšných her a držitel ceny za "Excellency in Storytelling" (volně: znamenitý vypravěč) z letošního roku.

Holt si asi musím počkat, až vyhraji nějakou cenu a vydělám kotel peněz ... Popravdě nevím, jestli jsem zklamaný, otrávený nebo jak to vlastně mám. Ale docela určitě mě to mrzí, protože Josué bude určitě říkat něco trochu jiného, takže prostor by byl pro obě přednášky.

2 komentářů:

Firejs řekl(a)...

Škoda. Ale tak třeba příště.

Já už mám asi dva roky vymyšlený téma "herně tvořební" přednášky na barcamp, ale zatím jsem si netroufl jej ani zapsat do nabídky. :)

Takže už jen za odvahu do toho skutečně jít, máš plus.

Likandro řekl(a)...

Děkuji.

Já se té problematice věnuji poměrně hodně. V jistém smyslu ji studuji. Týká se toho moje diplomka. Zkrátka a dobře by to nebylo jen kecání z vody, ale holt si ještě tak rok nebo dva počkám.